środa, 29 czerwca 2011

Jak pięknie!

Zdałam dzisiaj index moi Mili :)
Cały dzień będę się leniła- zasłużyłam na to! Zaraz wybieram się z Buką aka Bogdanem na spacerek, jest pięknie! Buka to mój najukochańszy chiński grzywacz. Ciężko by mi było gdyby nie on. Zawsze jest się do kogo przytulic i do kogo odezwać. Śpi ze mną i pilnuje mnie. A może raczej to ja go pilnuję, ale jakoś mi to nie przeszkadza- miło jest mieć kogo pilnować :)

Dzisiejsze śniadanie minęło mi pod znakiem jajka i bułki grahamki z serem pleśniowym i masą ketchupu. PYCHA!



Sukienka- Second hand oko 6 zł
Okulary- avon
Torebka- chyba reeserved 69 albo 79 zł
drewniane serduszko- Primark 3 euro
Pierścionek- H&M ceny nie pamiętam, ma sto lat

1 komentarz:

  1. Wspaniale wyglądasz na tych zdjęciach. Tunika śliczna i za tak niewielkie pieniążki. Super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń